Inlägg nr. 24 - Inte riktigt allt som har hänt

Såå... Nu fungerar det. I några timmar på en söndag fungerar internet så pass bra att jag kan lägga upp bilder. Det hade jag aldrig trott. Jag tar tillfället i akt och lägger upp många inlägg nu, så missa inte de som är längre ner.

Så vad har hänt här i Kina då? Faktum är att så mycket har hänt att jag inte minns hälften. Som tur är har jag i alla fall tagit bilder, och eftersom bilder inte glömmer så får jag lita till dem.

Jag har varit på festival och sett några stycken fantastiska kinesiska band:


Jag har varit på nöjesfält och åkt några roliga åkattaktioner:

Jag har haft ändlösa mängder lektioner:

Och så har jag ju faktiskt också varit på en miniresa till Datong:









Kommentarer
Postat av: Vendela Lundstedt

Hej hej vad kul din blogg verkar. kommer med all säkerhet läsa på din blogg igen. =P Ha en rolig helg =)

2011-07-01 @ 19:51:38
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0