Inlägg nr. 9 - Uppdatering

Hej, hej! Nu är jag hemma och har tillgång till dator igen. Jag mår bra och inga problem har uppstått. Veckan i Suzhou/Shanghai var väldigt trevlig och många häftiga saker hände. Vi har bland annat varit med om Röda lykt-festivalen, vackra trädgårdar och Pudongs neonljus.

Mina reskamrater har tyvärr råkat på varsin släng av magsjukan men jag har - peppar, peppar - klarat mig från den. Imorgon har vi inskrivning på skolan, dagen efter det flyttar vi dit om inget går fel och nervositeten börjar bli irrande, stigande moln runt fotknölarna.

Efter att vi är inflyttade på skolan hoppas jag få en dag över till att lägga upp bilderna från resan och dylikt. Hoppas ni alla mår bra och många kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0